Συχνές ερωτήσεις

Θέλω να κάνω service στον φορητό μου. Το laptop μου δεν δουλεύει.
Πρέπει να φέρω και τον φορτιστή του στο κατάστημα σας; Ναι. Ο μετασχηματιστής του laptop, η μπαταρία όπως και όλα τα εσωτερικά εξαρτήματα του πρέπει να περάσουν από διαγνωστικό έλεγχο. Πολλά προβλήματα ξεκινάνε από ελαττωματικό φορτιστή.Η διάγνωση του φορητού μου είναι δωρεάν; Ναι, εφόσον προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε επισκευή. Πληρώνετε μόνο το κόστος της επισκευής της βλάβης και όχι την διάγνωση της. Υπάρχει χρέωση 20€  μόνο αν για οποιοδήποτε λόγο δεν προχωρήσετε σε καμία επισκευή του φορητού σας. Το laptop είναι ακόμα σε εγγύηση. Θα υπάρχει πρόβλημα στην ισχύ της αν το επισκευάσω;Αυτό
Θέλω να κάνω service στον υπολογιστή μου
 Πώς να αποσυνδέσω των ηλεκτρονικό υπολογιστή μου; 1. Κάντε Απενεργοποίηση / Τερματισμό των Windows. Μην επιλέξετε Αναμονή ή Αδρανοποίηση. 2. Πιθανόν στο πίσω μέρος του πύργου, κοντά στο μαύρο καλώδιο τροφοδοσίας, υπάρχει ένας διακόπτης. Πατήστε το 0. 3. Κλείστε όλες τις συσκευές, που συνδέονται στο πολύπριζο (πχ οθόνη, εκτυπωτής, εξωτερικός δίσκος). Μη τις αφήσετε σε αναμονή (stand by). 4. Κλείστε τον διακόπτη στο πολύπριζο. Κλείστε και το UPS ή τον σταθεροποιητή τάσης, αν υπάρχει. 5. Αφαιρέστε το πολύπριζο από την πρίζα του τοίχου ή και το UPS / σταθεροποιητή τάσης. 6. Βγάλτε τώρα το
Χρειάζομαι απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη
 Δεν έχω καμία απολύτως γνώση υπολογιστών. Πόσο δύσκολο είναι να με εξυπηρετήσετε εξ αποστάσεως; Είναι πολύ εύκολη η εξ αποστάσεως υποστήριξη. Αρκεί να έχετε σύνδεση στο ίντερνετ. Δεν απαιτείται να έχετε καμία γνώση. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε, είναι λίγα κλικ στην αρχή. Μετά όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το τεχνικό προσωπικό της 007 PC Service. Τι εργασίες αναλαμβάνουν οι τεχνικοί υπολογιστών της 007 PC Service στην απομακρυσμένη υποστήριξη; Οποιαδήποτε εργασία δεν απαιτεί την σύνδεση ή αποσύνδεση καλωδίων και εξαρτημάτων του υπολογιστή σας. Μπορούμε να διορθώσουμε όποιο
Χρειάζομαι τεχνικό υπολογιστών στο σπίτι
Αναλαμβάνετε οποιαδήποτε βλάβη έχει ο υπολογιστής μου κατ’ οίκον; Πριν την επίσκεψη στο σπίτι, θα εξηγήσετε σε τεχνικό της 007 PC Service το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Εάν ο τεχνικός διαπιστώσει ότι η συγκεκριμένη βλάβη πρέπει να επισκευαστεί στο κατάστημα μας, τότε δεν προτείνεται να γίνει επίσκεψη. Δεν εκτελούμε πρόχειρες εργασίες στον χώρο σας. Παράδειγμα, για να γίνει μια σωστή αναβάθμιση μνήμης στον φορητό σας πρέπει να ελεγχτεί προσεκτικά όλο το σύστημα για αρκετή ώρα. Τι ώρες μπορεί να γίνει ένα ραντεβού με τον τεχνικό σας; Δευτέρα μέχρι Σάββατο από 10 το πρωί μέχρι 9 το βράδυ. Ώρες